بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نه ...!ظاهرا دوره قلعه نویی دیگر تمام شده است!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/40886453146161884357.jpg

اما نکته ای که باید به آن بصورت طعنه اشاره کنیم این است که؛ امیر قلعه نویی هرگز تعویض های طلایی انجام نداد و دوره این مربی خیلی وقت است تمام شده!
این قلعه نویی همان سرمربی  استقلالی بود که مقابل الشباب تیم صدر نشین  گروهش در تهران یک بر صفر بازی را واگذار کرد و اگر داور بازی پنالتی صد درصد برای تیمشش را گرفته بود و اگر اشتباه فردی سید مهدی رحمتی در بازی با الریان در دقایق اولیه بازی کمر تیمش را نشکسته بود حال تیمش صدر نشین گروه بود و شایعاتی بر نوشتن نامه قلعه نویی و انتشار آن بعد از بازی با تراکتورسازی الان مطرح نشده بود!


نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت22:08---14 فروردين 1393
اگ قهرمان لیگ شیم یا حداقل دوم شیم سهمیه بگیریم و تو آسیام صعود کنیم احتمالا میمونه مخصوصا اگ دو تا بازی آخرمون تو آزادی سنگ تموم بذاریم واسش!
پاسخ:بله .... البته اونای که معمولا طرفدار استقلال هستند و برد و باخت برایشان اهمیتی نداره کم نخواهند گذاشت! اما هستند کسانیکه با حب و بغض توی دو سال اخیر پدرش رو درآوردند که ظاهرا یکی از آنها خود شما هستید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمامان آسیا,استقلال,الجزیره,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com